Sunday, January 8, 2012

seluar dah tak muat!

bila berat badan dan makin naik, tahu-tahu jela...banyak baju and suar dah ketat.huhu so semua suar jeans dah tak boleh nak butang or zip.cett..kesannya dah tak de seluar kalau nak pergi berjalan mana-mana..almaklumlah dulu i slim...hehe

so, jalan penyelesaiannya ialah, saya pakai seluar en husband. guess what? muat sehh! kuikui..badan kami sebenarnya lebih kurang je..die kurus and besar sikit la dari saya..bab pinggang tu memang pinggang dia besar sikit.biasalah lelaki kan.tapi bab peha memang tak boleh la lawan drumstick saya..he so now dah boleh muat suar die..saiz pinggang pon no prob..sebab perut saya muncit..jadi muat2 lah.hehe jimat kan? rasa macam malas nak beli suar banyak2, membazir plak..hehe


opps..ni bukan gambaran saya sekarang.he tapi in future..seluar2 masa mengandung semua dah longgar..he3

6 comments:

  1. auwww..romntiknya u pki suar encik husband..heee..mst comel perut u kan..moolat jer nnt..hee

    ReplyDelete
  2. haha..perut bulat dah..tp perut jela..yg lain mcm bese..konon..hihi

    ReplyDelete
  3. kene beli uniform la skrg kak ziha..mana leh pakai jeans dah..hehe

    ReplyDelete
  4. aduhh uniform macam mana sih nak cari??hehe

    ReplyDelete
  5. hoho...nt kite cari..selama ni pakai je baju biasa2..sebab bole muat lg..konon.

    ReplyDelete