Sunday, November 13, 2011

snek ibu mengandung

kan best kalau suami saya tokei besar pasar raya Giant. amek je nak barang ape.hehe boleh ke macam tu?

berjalan-jalan di Giant Southern City, nak cari snek yang berkhasiat ( kunun )

susu Marigold HL ( wajib ada )

yogurt drink ( saje beli sebab muak jugak asik minum susu je )

cereal
( tapi saya tak beli yang ada dalam gambar ni, konon nak test brand baru )

dan hasil dapatan saya!
kalau dulu snack kegemaran mest Mr Potato, twisties, snicker, cadburry dll. tapi sekarang selera dah bertukar. bukan nak hipokrit ke apa tapi perlulah jaga pemakanan kan, untuk kesihatan diri dan baby. saya harap lepas mengandung pun saya akan amalkan snack ni dan galakkan anak-anak amik snack yang berkhasiat mcam ni.

makan makanan seperti bijirin, susu rendah lemak dan kekacang untuk mummy nya sudah tentulah sebab nak dapatkan bentuk badan yang sedia kala selepas bersalin nanti.hehe dan untuk anak-anak mestilah sebab nak dapatkan otak yang cerdas dan pintar.

p.s: kalau saya beli makanan macam ni, en suami pun tumpang makan jugak, suka betul dia makan snack macam ni.i wonder sape yang mengandung ni sebenarnya?hehe tapi bagus jugak dia suka, sebab mestilah dia akan belikan lagi untuk saya dan dia juga. :P

3 comments:

  1. tp btol jgk dear,kdg2 lelaki pun mngidam sm biler bini ngndung.hehe

    ReplyDelete
  2. susu oh susu..cmne la kte nk mnum susu mse preggy nnt

    ReplyDelete
  3. husna~ haha sibuk je kan suami, kite yg mngndung die pon nk mgidam gak..

    tqah~ belajar lah minum susu sikit2....pilih yang perisa coklat tu oke gak

    ReplyDelete