Thursday, November 10, 2011

pregnancy test kit

dalam entri saya + 08.09.2011 + saya ada berceritakan serba sedikit tentang pengalaman pregnancy test saya. saya memang first time beli pregtest ni, sebelum2 ni memang tak pernah beli utk diri seniri or untuk orang lain,yelaa buatpenye kan kite nak beli pregtest ni?huhu so for the first time i bought this pregtest kit, macam biasalah pergi ke kaunter farmasi then beli..the next time I pergi ke farmasi yg same just temankan my friend beli ubat, saya dengar2 one of the pekerja kat farmasi tu bisik2 dengan kawan die..'dia ni beli pregnant test kit hari tu' uhuu, cam tu muka saya yang beli pregtest? I wonder lah nape die cakap macam tu? salah ke saya beli pregtest ni?

ok, lupe kan kisah tu, bukan tu sebenarnya yang saya nak cerita. ni gambar hasil daripada pregnancy test yg saya buat seniri. nampak tak ade 2 lines sebenarnya kat situ? tapi satu tu tak berapa jelas..

oke, macam saya ni yang baru saja mengandung memang tak berapa tahu..jadi hasil yang macam ni buat saya was-was tentang kehamilan saya. mujurlah mase tu ade housemate yang memang dah ade pengalaman mengandung.jadi saya tanye die..tanya housemates yang lain dorang pun tak pasti nih, sebab dorang pon tak kawen lagi! haha

so kakak tu kate if tak mengandung line yg lg satu tu takkan nampak langsung. yg macam ni kire dah mengandung lah... dalam hati...OOOOoo... baru tahu nih! heheh so kepada sesiapa yang baru macam saya ni, mungkin anda pun tak tahu and akan was-was.jadi kalau dapat keputusan yang macam ni, dont worry, mesti anda mengandung..berdasarkan pengalaman nih. :)

1 comment:

  1. kak ziha..sy dah test.. double line..tp line satu lg x berapa nampak.. tp lg jelas dr akak pnye..omg im so nerves..blom gi klinik utk double triple confirmkan..neves!!

    ReplyDelete