Monday, December 31, 2012

Soalan dari encik husben

Hubby: Bila mummy nak tambah adik lagi?
Me: Kenapa tanya mummy?? tanyalah kat makabah..bila nak tambah lagi adik..(muehehe..gelak jahat!)

Terus incik husband tukar soalan,

Hubby: Bila adik (refer to Azid) nak dapat adik lagi??
Me: Err....erm tunggulah adik dah besar dulu..da setahun ke..
Hubby: BAIK!

Haha..unexpected questions from my hubby. bila nak dapatkan adik utk adik lagi...hehe :) Tunggulah cek Acek mummy tu da besar sikit.inshaaAllah, tak sabar gak. suka tengok orang preggy sekarang ni. kalau nampak ppuan mngandung,dalam hati mesti cakap..eh, dulu aku pon macam ni gak.tetiba terasa nak ada baby dalam perut.hee

7 comments:

  1. wah...bestnye...apa tunggu lagi ka ziha..tambah la lagi..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa tunggu lagi...ewaah! hehe tungguu.

      Delete
  2. ecceeceehh, akak ziha, malu-malu la tuh, huhu :D

    ReplyDelete
  3. kte ni bru 2 mggu lebih kawen suami asyik dok ckp psl baby..hehe..doakan kte dimurahkan rezeki dpt baby cpt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhee..mudah-mudahan ye tqah...cepat dapat bby.

      Delete