Wednesday, February 1, 2012

perut & baby

salam~

ini bukan gambar perut saya! mesti ramai dah pernah tengok gambar ni kan..before pregnant pon saya dah pernah tengok gambar ni, tapi tak ingat kat mana. dalam hati berkata "wah menakjubkan, boleh nampak kaki baby lagi...tapi betul ke gambar nih?" haha tu yang buat saya selalu tertanya-tanya. kalau betul memang kagumlah saya.

gambar ihsan google
 si kecik dalam perut nih memang selalu menendang-nendang.memang saya selalu rasa..dapat rasa dia sedang bernafas dan kadang tu boleh nampak perut kita bergerak2 bila baby tendang. yang saya seronok bila dapat tunjuk kat en husband. muka dia excited bila nampak perut saya bergerak-gerak...he perut saya setiap hari makin membesar, but i hate people when they call me 'mak buyong',, rasa macam nak fire je..panggil lah hot mummy ke..barulah glemer kan..haha

ps: bahagia sangat bila en husband tak pernah lupa kiss saya dan perut (baby)sebelum pergi kerja or keluar rumah...alhamdulilah.


No comments:

Post a Comment