Sunday, October 30, 2011

+ 12.03.2011 +

tarikh 12 Mac 2011 merupakan tarikh bersejarah buat saya dan suami. saat-saat nilah yang ditunggu oleh setiap pasangan yang bercinta.. alhamdulilah..hampir tujuh tahun bercinta akhirnya kami disatukan dengan ikatan yang sah..

12.03.2011 (our anniversary)

=

12.03.1987 (my birthday)

12.03.2011 bukan sekadar tarikh perkahwinan kami sahaja, tapi tarikh larhir saya jugaa! senang nak ingat kan? tarikh birthday merangkapa tarikh anniversary kami juga...impian saya yang satu ni sudah tercapai, nak berkahwin pada tarikh lahir saya. :)

gambar kenangan di majlis perkahwinan kami




alhamdulilah, saya bahagia bersama suami, Mohd Hazam. tak sabar rasanya tunggu kehadiran orang baru dalam hidup kami. semoga Allah mengurniakan kami zuriat yang soleh.amin

No comments:

Post a Comment