Sunday, October 30, 2011

+ 21.09.2011 +

oleh kerana hati ni rasa ingin kepastian yang sangat membuak-buak :D akhirnya saya buat keputusan untuk pergi ke klinik swasta untuk confirm kan kehamilan saya. kali ni saya pergi bersama encik suami, lebih bermakna bukan? :)

so, saya dan suami dengan hanya bermotosikal pun pergilah ke klinik Fitrah. mulanya kami nak pergi ke klinik Haliza, sebab doktor yang check perempuan, tapi disebabkan kami terjumpa satu klinik ni yang doktornya perempuan juga, so kami pun pergilah klinik Fitrah ni.

erm, masa tu scanner rosak, so saya cuma buat urine test saja lah.walaupun dah buat sebelumnya, tapi untuk confirm se'confirm'nya saya pon buatlah urine test ni. and...SAH saya memang mengandung. doktor pon memang ada sebut walaupun line tak berapa nak jelas but still mengandung..tapi lupa plak saya nak tanya kenapa.hihi

doktor ucapkan tahniah dan beri saya ubat vitamin untuk kuatkan rahim..encik suami memang muka dah agak dah, so dia tak berapa nak surprise lah..but still kami gembira. :)

No comments:

Post a Comment