Sunday, December 4, 2011

+ 02.12.2011 +

assalamualaikum semua..
hari ni saya nak bercerita perkara yang buat saya sangat excited! alhamdulilah, hanya Allah je yang tahu perasaan saya bila nampak my baby for the first time. nak nangis pun ada. :') see kat bawah ni imej scan dia..comel mesti time ni dia tengah nyenyak tidur kan?


ini first time saya di scan..erm mula-mula doktor tunjukkan jantung baby..dia fokus pada jantung baby..erm nampak jantung berdegup, subhanallah, memang saya tak dapat nak gambarkan perasaan saya time tu..Allah sahaja yang tahu. then doktor tunjukkan lagi satu per satu kepala, badan, punggung, tangan dan kaki..masa ditunjukkan kaki dan tangan tu saya nampak ia bergerak-gerak. macam tahu-tahu je saya tengah tengok dia..mungkin baby lambai pada saya time tu. :)

saya tak sabar nak tunggu baby,, baby boy or girl ek?hehe tak kisah lah boy or girl, yang penting baby sihat ye..mummy akan jaga kesihatan diri mummy utk baby ye. risau juga saya bila hari tu doktor check jantung saya dia saspek ade masalah.so kena rujuk hospital di Johor. but before that doktor di tempat saya akan check lagi sekali, so ade lagi appointment dengan doktor lepas ni. erm harap-harap semuanya baik-baik sahaja.kawan-kawan doakan saya eh. :)

p/s:en suami pun excited bila tengok imej ni..dia balik kerja je terus saya tunjukkan.hehe

4 comments:

  1. eeeee..bestnya dear...i bc ni pun i excited sgt2..klu la u tgok muka i cmne..menyengih jer...hehhe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dh nmpk progress baby..take care k ziha..so happy for both of u..

    ReplyDelete
  3. Husna~ hihihi...pe lg husna, dah tiba masanye..gembira y teramat bila nmpk si kecik ni.ikut rupa siapa la gak nye.

    ReplyDelete
  4. thank you tqah selalu doakan kite :).. kite harap dapat lalui semua dengan selamat.

    ReplyDelete